fredag 27 juni 2008

Spelning

Tja

Tänkte på allmän begäran(Patrtic) berätta om spelningen i Lördags.
Skulle skrivit tidigare men bilderna jag tänkte lägga in är i Tierp. Skulle hämta dom på vägen hem från Borlänge men glömde det fast jag ringde vid Gävle bro. För skylla på att jag var stressad av att jag måste hinna till Örbyhus och injustera lägenheter som dom flyttar in i i helgen.

Spelningen gick jäkligt bra, hade fart på publiken från början även om det inte var så många där. Efter fotbollen?? vem tittar på sånt tänkte jag men det var många det, så vart det fullt. I lågornas sken gick över förväntan.

Grabbarna i Rezår repade i Tisdags och det hade tydligen gått himla bra, skall göra två spelningar till med dom innan jag lägger av. En i Östervåla folkets park och en i hmmm har jag glömt men det är oxå en officiell spelning.

Har hållit på med min traktor i stort sett varje kväll, skulle byta motor men det slutade med att jag fick renovera toppen "nya" motorn. Fick i gång den i kväll och den går skitbra, låter som om den vore ny, men så kostade bara topprenoveringen typ 9000kr, kul va... hm ska nog börja köpa hö i stället.

Har fått börja jobba både kvällar och helger ett tag nu, alla jobb skall ju vara klara till semestern.
Men det är bra för då jobbar jag ju in pengarna traktorn kostade, gungor och karuseller..

Vänligen

Erik

1 kommentar:

Pumpan sa...

Dumt att köpa hö nu när du har lagt ner så mycket pengar på traktorn kan man tänka, men man kan oxå tänka att man kan sälja traktorn och köpa hö till karusellerna. gungorna får du nog på köpet.