onsdag 15 april 2009

Puttifnutt

Just nu är jag inne i en vakenperiod. Kan inte somna och så är det ibland.

När jag nu har några timmar extra att njuta av så brukar jag Zappa mellan olika kanaler och igår så hittade jag några program som det var länge sedan jag såg.

Tex
Lost.. hmmm ? Är dom fortfarande kvar på öfan? Massor med nytt folk, är det fler som har störtat?

24.. hmm Vilket jobbigt liv han måste leva, skjuter och slåss 24 timmar/dygn i flera år. Har han inget fackförbund?

Fråga Olle.. urk.. Vad för sorts människor tittar på en gammal gubbe som pratar snusk? Asså nu är ju inte jag rätt person att bedöma det då jag brukar ha ljudlöst på men det ser tråkigt ut.

Mac Gyver och Magnum.. yihaa Äntligen lite kvalitet på underhållningen tänkte jag men ack vad jag bedrog mig. Var ju skit bra för 20 år sedan men något har hänt med hjältarna sedan dess. Va fan har dom för kläder?

M.A.S.H ... yes där har vi ett program med väl genomtänkt humor.. Kan bara älska Hotlips och dom andra.

I kväll tänker jag somna redan kl 00:00 och där med missa min andra favvo nämligen Navy CIS.

Är ganska värdelös som hantverkare för tillfället, tummen min i paket är tämligen oanvändbar Kan inte ens använda miniräknaren lika fort som jag brukar, och så fort man tar i något så tappar jag:-(

Synes en annan dag.

Inga kommentarer: