lördag 4 april 2009

Solen

Idag i solen har vi. Städat på gården, vi har grillat korv och banan med choklad i. Sladdat vägen och planerat verandan.
Det vi egentligen skulle ha gjort var storstädning inne men varför göra det när det är vackert väder? får bli i morgon när det regnar.

Har besökt inte mindre än tre grannar idag var av den ena bjöd på kaffe så där försvan ett par timmar.

Tänk om alla dagar kunde vara vackra vårdagar! vad underbart det skulle vara..

Annars så har min gamla idol från Fame Factory visat sig i etern igen.Sara Löfgren Sara Sara Sara vad du är duktig, igår på "så ska det låta" var hon och Markus Fagervall i det ena laget och Shirley Clamp och Thomas Järvheden i det andra, det dåliga laget. Fröken Shirley retar gallfeber på mig med sin överlägsna och arroganta stil. Men Sara Sara Sara Sara vad du är bra.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blev mäkta förvånad av Järvheden, vilken sångröst, karl har en jäkligt bra pipa.
Håller med dig om Clamp, divafasoner.
Leffe

Pumpan sa...

Jag tycker Elvis är bäst.
Heja Elvis

Erik i Bennarby sa...

Järvheden sjöng väldigt bra men han såg ut som en skrämd hare:-)

Och Patric, jag vet att jag ser ut som Elvis men jag är inte Elvis.