lördag 24 oktober 2009

En vecka med hästskit

Ungarna har varit i Norrköping och lärt sig köra traktor och 4-hjuling.

Jag, precis, jag har hjälpt lilla frun att mocka åt hästarna.! Livet blev plötsligt lite,,, skitigare rent ut sagt men samtidigt så var det ganska kul att vara delaktig i dagsuppgifterna i stallet. I tisdags kom världens dyraste människa hit, hovslagaren. På 4 timmar så drog han ihop inte mindre än 5000 pengar, ingen dålig timmpenning det inte!

Ungarna kom hem i torsdags med lite i bagaget, Ida med självförtroende vad gäller körning med bil, traktor och 4-hjuling och på dessa släp. Johanna kom hem med vad vi tror är svininfluensa!!! Stackars stackars Johanna och stackars stackars oss. Och stackars stackars hennes klasskompisar som satt i samma buss.

Fick ett erbjudande att spela i Gasklockorna i Gävle på Fredag, denna ny renoverade stora fina lokal. Hoppas mina spelkompisar oxå vill för jag vill verkligen:-)

2 kommentarer:

Annika sa...

Vi vill! Vi kan! Vi ska!

pidan sa...

hehe.. jag är helt enkelt bäst på att backa med släp numera :D Känn dig slagen pappa :D