fredag 9 oktober 2009

Hej på er.

Idag på väg hem från jobbet så hälsade jag på mamma och pappa men dom var absolut inte där. Därimot var grannfrun hemma, hon kom dit strax efter föräldrarna och hon hälsade så glatt.
Märkligt hur det på någe vis känns vilka som är där och vilka som inte är där, det har ju blivit en hög folk man känner där uppe i Tegelsmora.

Bror har jobbat med mig några dagar men tyvärr hittade hans riktiga arbetsgivare jobb åt honom, tråkigt och synd men kan man inte lova fast så är det bara att hoppas han får fortsatt jobb åt MRK.

Har ju varit lite nere ett tag men jag vet inte varför men nu är molnen nästan väck, lite stackmoln men det hemska ovädret som varit är på väg bort och jag hoppas på vackert väder en sisådär 30 år frammåt nu.

Idols lilla Tova är förjäkla bra, klart Mariette och Erik, Resa och någon till funkar men >Tove klår dom med åtminstånde en halv häst längd.

2 kommentarer:

Pumpan sa...

Spännande med Idol i år. Så många bra liksom....

Ann-Louise sa...

Om du var död och kunde förflytta dig vart som helst med vem som helst (om man förutsätter att det är så) skulle du då sitta i kyrkbacken vid Tegelsmora kyrka och vänta på att någon skulle komma förbi? Skulle inte jag iaf...Om jag ville träffa någon som fortfarande levde skulle jag förstås hälsa på hemma hos dom. Och ville jag se världen skulle jag resa långt och mycket. Tanken är svindlande och tilltalande....