lördag 17 oktober 2009


Personen och hästen på bilden har inget med inlägget att göra förutom att det är samma personer som jag följde med på tävling men bilden är tagen vid ett annat tillfälle.
Tävling på Lurbo.
Var iväg med lilla frun och dottern idag. Lilla frun tävlade i något som jag trots otaliga försök inte riktigt greppar. Asså jag förstår vad dressyr är och jag förstår att klassen heter Lätt B1 men sedan spricker det.
Gick bra för frugan som varit sjuk ganska länge men lyckas skrapa ihop kraft så det räckte, kan inte låta bli att känna mig stolt.
Konstig sport det där, dagligt slit i flera timmar och träning väldigt ofta och sen var själva tävlingsmomentet hela 4 min och 30 sek... Som att köra dragster nästan.
När man spelar musik så får man iaf njuta i ett par timmar om man lyckas få en spelning.
Läkar besöket gick bara fint och jag behövde varken visa fillingar eller strumpor, där emot utökades mitt dagliga intag av piller med ett antal små rackare.

1 kommentar:

Pumpan sa...

Hej Erik
Nått litet minne ska vi väl ha från Rezårtiden.
http://www.youtube.com/watch?v=0_wXq3DOOtE