måndag 10 november 2008

Humörsvägningar

Om Unchained melodi får mig att fundera och ta vara på mina djupa mörka (även om det är glada minnen) tankar så får "Holiday road" mig alltid på bra humör. Låten är ledmotiv i "ett päron till farsa på semester" och är den absolut gladaste låt jag vet. Har ni andra förslag så meddela mig gärna:-) Nej Stina inte "musik ska byggas utav glädje" med Lill Lindfors...

Liten länk

href="http://.youtube.com/watch?v=M3VqQPNOp-c&feature=related">

Hurra första gången stavningsprogrammet inte hittar några stavfel, vilket inte betyder att dom inte finns, bara att varken jag eller programmet hittar dom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jasså - inte Lill Lindfors... vad sägs om Miriam Makeba då?? Kul att du gillar Elvis förresten! Där är vi ense i alla fall :)

Pumpan sa...

tyvärr så dog Miriam Makeba i går.
Hoppsan förlåt Erik