onsdag 19 november 2008

Nus¨å

Äntligen äntligen börjar det släppa.

Det har varit väldigt tungt sen i lördags men idag har det klarnat lite. Jag ser fram mot repet i morgon och mot nästa spelning, älskar verkligen att spela musik.
Kommer att lägga mig i hårdträning för att öva upp tekniken med basspelandet:-) Jag ska bli riktigt bra innan sommaren.

Efter en liten ångerfull tillbaka blick på förra inlägget så lämnar jag nu detta ämne om lördagsfloppen.

Har det hänt något kul då? Jäpp det har det. Har äntligen fått min nya bil, en underbar Subaru Forester, går så jäkla bra....

Mera nyheter.

Äntligen har det blivit snö och kallt, det har jag sett fram mot. Bennarby har många fördelar, vår och höst hör inte dit. Leran kommer in över allt, hästarna kliver sönder hagarna och bilarna blir skitiga både inne och ute. Nu när det blivit några minus så slutar genast detta fenomen att finnas. Har mycket hellre sommar men om det nu ska vara vinter så kan det ju vara några minus.

Husfärdigställandet har stagnerat men det känns i kroppen att det börjar närma sig att ta tag i den saken igen.. Har ju lite lister och annat att ta tag i.

Nu måste jag ¨få ordning på telefonen så jag kan prata bort några timmar i morgon oxå

Natti natt

Inga kommentarer: