måndag 21 september 2009

Just nu

Saknar jag mina föräldrar.

Allt går inte som på räls hela tiden och det är när jag mår som sämst så saknar jag dom som mest. Förmodligen för att jag alltid pratade med dom när det behövdes. Svårt och ganska onödigt att blogga om det men dom jag känner och älskar läser ju bloggen och ni andra åker med på köpet.

Såg precis ett avsnitt av "8 simple rouls" precis när deras pappa dog och det satt ord på mina tankar och det var så skönt.

Ja det var allt för den här gången.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du hedrar din far o mor,de e gott.
//Tryggve

Daniela sa...

Hej Erik! Tack ska du ha, jag blir glad att höra att det kan gå så lång tid mellan skoven. Jag hoppas på att det går åt samma håll för mig. Och så vill jag säga att din blogg är härlig att läsa, väldigt ärlig på något vis :) Hoppas att du mår bra och att skoven håller sig borta minst tio år till!