fredag 4 september 2009

Vaktviktare

Hungrig.

Så kan man sammanfatta dom två första dygnen som viktväktare!
Egentligen tycker jag att jag får äta jättemycket men troligen är det hjärnspöket i mig som helatiden ropar godis godis GODIS.
32 Point får jag stoppa i mig, skall jämföras med fruns 23?

Potatis är 4 point och då kan man äta hur mycket som helst som exempel.

vaknade i natt vid 0100 tiden och led alla helvetes kval, då var han där igen.. godis godis GODIS. Att jag har ont i kroppen är självklart undernäring. Kan iof vara träningsvärk efter halmupplastningen men mer troligt är någon form av förkylning eller INFLUENSA och där klev dödsångesten in, försöker leda bort mina tankar från 37 åringen som dog men hamnar då i godis godis GODIS.

Vid våran privata invägning slutade vågen på 110 kilo, då skall man skrika att här jäklar ska bantas men jag tänkte i mitgt stilla sinne.. åå bara 110.. Skall enl viktväktarna ha som övre mål 90 kilo?? Va fan är ju ingen räka heller. 95-100 kilo, där är jag nöjd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Undrar om "Bennarbyarn" har dött av svält.Han har inte hörts av sedan han inledde sin kur.Se där..en av anledningarna till att undertecknad inte går på dylika dumheter som att banta.Engelskt uttryck:If you can`t beat them,join them.Kort sagt,lär dej gilla dina kilon.(reserv. för stavningen)