onsdag 13 maj 2009



Hejsan

Detta har hänt:

Träffat gamla rezårgänget exkl G-I och Patric. Var en mycket angenäm händelse och jag vart så himla lycklig.

Renoverat toppen och fått igång gamla BM traktorn och jag faktist njöt av att skruva med den gamla buffeln.

Fölis som heter Oki Doki blir större och mer lik en älg för varje dag.

Vi i Brothers & Others har fått spelningen på Örbyhusdagen tillsammans med Torgeirs dansorkester . Så jäkla kul spelning och den gör mig oxå himla lycklig.

Är väldigt väldigt ledsen för branden i Norrskedika.

*Min kära hustru klippte sig igår och jag såg det inte-....... ajajaj så illa så illa. Hon vart jätte fin men jag lever lite i min egen bubbla just nu.

Har även funderat över Spanjoren som vann 1,3 miljarder och tycker att någonstan borde det faktiskt varit jag, även jag varken spelade eller är Spanjor.

Hurra hurra för Malena Ernman.

2 kommentarer:

Pumpan sa...

Erik is back låter det som. Trevlig läsning!

pidan sa...

Har mamma klippt sig?? :O