tisdag 19 maj 2009

Snabbmat, så helvete heller.

Idag till skillnad mot igår hade jag massor med energi över när jag kom hem från jobbet. Igår somnade jag strax efter hemkomst (var hemma vid halv tre) sen kvicknade jag till framåt middag men inget vart gjort överhuvudtaget. Idag skulle jag bara fixa middag och tänkte att pannkaka går ju fort, kyss kalrlsson. Nu en timme senare är jag fortfarande inte klar med stekningen.

Kl 20 00 är det mitt favvo program så det blir nog inget gjort idag heller.

En liten rödhårig herre på 2,2 kilo har utökat släkten, han är inte visningsfärdig ännu men enligt uppgift ser han ut som sin morfar.

Mina systerdöttrar ynglar av sig som om det vore det enda dom är till för och dom är ju inte direkt lastgamla eftersom jag fortfarande är jätte jätte... inte gammal.

Jag har av ren godhet gjort något väldigt snällt, detta kan faktiskt urarta helt och hållet. Återkommer om detta.

Inga kommentarer: