söndag 31 maj 2009

Örbyhusdagen

Om alla spelningar skulle vara som den på Örbyhus-IP så skulle jag vilja spela 8 dagar i veckan.

Inte så jäkla konstigt att artister blir divor för det är väldigt bra för egot när det pressas mot scenen med hundratals människor som hoppar i takt.



Det märkliga är att jag drömde att jag hade tagit fel gigbag och fick med mig en saxofon hem... Mycket konstigt..spec med tanke på att det är en annan färg på min drömsaxgigbag mot min basgigbag.

Jerker min goda granne bjöd hem mig på ett par öl efter spelningen och jag som är en riktig partynisse tog en öl, tackade nej till sprit men ja till kaffe... Party party..

Konstigt är oxå att jag har träningsvärk strax under stjärten eller arslet som det heter på gamla gubbar. Slappröv är ett annat namn..

2 kommentarer:

Stefan sa...

Kul Erik, jäkligt kul att det blev en kanonspelning. Grattis! Men inte tänker väl du bli en diva?

Erik i Bennarby sa...

Tack Stefan och grattis till flytten till Karlholm.