onsdag 13 maj 2009

Mat

Vi i familjen försöker verkligen ät bra hemlagad mat både för att det är nyttigt och för att det är billigare men av någon anledning så har jag blivit maniskt förtjust i hamburgare och då pratar jag inte om Max eller Mc Donald utan om riktiga hamburgare med räksallad och dressing som riktigt lägger sig runt midjan.
Käkade hamburgare från en pizzeria idag eftersom det vart försent att laga mat, dom gör väldigt goda hamburgare.
Medans jag satt där och flossade i kaloribomben kom jag på mig själv sitta och tänka på min nästa hamburgare.. Asså hallå, måste nog söka hjälp eller något.

Chockterapi kanske kan funka?

2 kommentarer:

Pumpan sa...

Gör som jag.
Jag har en stor bild av mej på kylskåpet.
Fruktansvärt!!!!!
Finns att beställa på pumpans blogg för bara 4200:- kronor + moms

Tryggve sa...

De e så de e! förra middan e historia, de e nästa som räknas.
Tryggve