söndag 7 juni 2009

Dax att rösta.

Kvik köket hade en reklam för ett tag sedan där dom sa att "alla har rätt till ett häftigt kök"???

Asså hallå!
Man borde har rätt till att tänka och säga vad man vill!
Man borde ha rätt till mat och vatten varje dag!
Man borde ha rätt till massor av saker som tex att rösta!

Alltså gå och rösta.

Jag har bytt ut Pirat partiet mot Vänstern, gjorde det igår när jag, frun och ungarna gick igenom alla frågor på DN.

Pirat Partiet var en samling IT-folk som troligen inte har en susning om hur det är att bo på landet och flera av dom andra partierna vill ge större makt åt EU. Detta är min tolkning och min alldeles egna inställning.

Hur som helst så har Vänstern mycket djurhållning och annat jordnära på sin hemsida som jag sympatiserar med.

GÅ OCH RÖSTA

1 kommentar:

skogsfrun på dal sa...

Bra Erik! Håll till vänster;)