söndag 14 juni 2009

Insikt

För länge sedan kom jag fram till att dom flesta skiter i vad jag gör liksom jag skiter i vad dom flesta gör.

Själv är man jordens medelpunkt men det är alla andra oxå!

Livet blir lite lättare när man kommer fram till det liksom.

Jag tog bort klippet på Youtube med oss när vi spelade Let me entertain you för det vart inte så bra på slutet. Publiken förde sådant liv så vi hörde inte oss själva så ett intro sket sig totalt.

Livet vore oxå mycket lättare om vi fick lite sol på oss, sommaren började ju bra men nu har den liksom kommit av sig lite. Midsommaren närmar sig med "storm"steg och det vore kul om vi fick ett par soldagar innan med massor av värme så det torkar upp.

1 kommentar:

Pumpan sa...

Jag lär mej saker varje dag när jag läser din blogg Erik. Hoppas du får sol på dej i veckan som kommer.