fredag 12 juni 2009

Väntar

Är klar på Malmaskolan så långt jag kommer och sitter nu och väntar på lillafrun som måste jobba klart innan hon kan gå.

Ungarna har fått sommarlov nu och jag är enormt avundsjuk, vill behöver och saknar sommarloven men dom är nog i minst lika stort behov. Tror det inte skulle gått så mycket längre till utan vila för dom.

Malmaskolan.
Ligger i Norby vid Gottsunda i Uppsala.

Har ni någonsin spelat plockipinn så förstår ni hur gatorna är där! Igår var jag där för första gången i detta hus, var där i vintras och gjorde ett annat hus men jag körde fel??
Har aldrig tidigare varit vilse men jag visste inte var jag var,förutom att jag faktiskt var i Uppsala, Upplans, Sweden, Europa, Världen osv.
Faktum är att jag inte visste vilket vädersträck, vilken gata eller var jag skulle. Jätte läskigt. Inte för att inte hitte utan för att vara vilse.

Hittade idag våran keboardspelare Annikas blogg läs den här, en kul bekanskap.

En annan kul sak är att en kompis precis gått vidare i SR Gävleborgs tävling "snart på Svensktoppen"

1 kommentar:

Stinalill sa...

Sådär är det varje gång för mig, när jag är på ett främmande ställe!! Du kanske förstår varför jag inte vill köra i Sthm....

Men lik fan har jag hittat alldeles ensam i Malaysia och Hua Hin i Thailand!! Ingen aning om hur....

Ha det...