måndag 22 juni 2009

En trots allt bra dag



Vill bara meddela att dagen har varit bra trots jobb och en kund som ringde massor av gånger trots min semester.

Idas 20 års dag firades med släkt och även kära frun firades trots att hon fyller på Söndag.

Vi gick efter avslutat kalas ut till hagen och träffade hästarna och stod sen länge och beundrade dem.

I morgon bär det av till Falun på jobb, vill få det avslutat så jag kan dra mig tillbaka ett par veckor sedan, ett pris skall in och en kund skall träffas.

Vi har i våran familj börjat ha kalas i teman, bild saknas fast jag tror jag kan stjäla en av svärmor när den kommer ut på hennes blogg. En hel hög muffins i olika storlekar och former. Med strösell och med jordnötter. Med grön gegga och med brun gegga.

På tal om gegga verkar det som det kommer att torka upp så vi får in hö i år oxå.

Hittade en gammal lumpar kompis på fejjan igår.. Jäklar i mig vad roligt.

Tack hej. Sa flickan.

1 kommentar:

Stinalill sa...

Sorry Erik - inga foton - jag åkte hem innan både muffisarna och smörgåstårtan var helt klara.... Fast jag hann ändå smaka på en "osmetad" Pollymuffis :)

Hoppas det går bra med höskörden nu....

Svärmor