tisdag 28 oktober 2008

Jajaja




Så här glad blev jag när jag åkte till Falun idag

Hade äntligen tagit mig lös för att åka till Falulasarett och göra ett jobb, kom dit så var det inte klart att göra jobbet ännu. Åt en sen lunch sen åkte jag hem.. En jäkligt dyr men god lunch vart det..

Igår så skulle Johan och jag öva lite.. Vart inte så.
Vi riggade alla prylar och hade ingående diskussioner om våran spelframtid, jag vart lite osäker om man skulle klara en spelning på tax Heartbrake i Gävle.. Johan var övertygad att vi skulle det.

Resultatet av våran diskussion var att vi måste öva starter och ha kortare pauser mellan låtarna, dom ska ju liksom sitta ihop..

Men vi kom oxå fram till..

Fy fan vad vi är bra..

Hare gott
Erik

2 kommentarer:

Pumpan sa...

Vilket jobb du verkar ha!

Det där skulle ju jag oxå klara av.

Pumpan sa...

Jaha! Här kommer jag och ger dig en sån där jobbig utmaning,