fredag 31 oktober 2008

Veckohandel

Var och veckohandlade idag på ICA Kvantum....
När blev det så jäkla dyrt med mat.. Amena
Grytbitar 105kr/kilo för skitkött
Köttfärs 64,9 kr/kilo för svenskt kött.
Lista kan göras hur lång som helst.. Bröd 22 spänn för en typ limpa fast nyttig..

Till råga på allt när man betalt 1500:- så skall man betala 5 kr för att gå på muggen. Skäms på er handlare..

Men det om detta.

Vi repade igår och ljudet var väldigt störande, tror alla led av det fast rent musikaliskt har vi vuxit tycker jag, vi blir lite bättre och lite rundare för varje rep. Någon ny medlem har med sig nybakat nästan varje gång, hur underbart som helst:-).

Hade med mig nya basen, en Wachburn rockbas. Av någon anledning fick jag den för ett skambud, ni vet när någon frågar vad man vill betala så slänger man ur sig något nästan skamligt lågt. Den här gången svarade Contan på Estradljud ja faktiskt du får den för det. 1500kr när dom på musikbörsen har satt ner den till 3995 från 5100..


På tal om musik så måste jag visa bilden på denna herre från Bratislava.. Han spelade massor med instrument på den där stolen och det lät skitbra..

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du Erik - det gäller att alltid ha 5-kronor till hands - det har jag i ett särskilt fack i väskan. Ska man springa och växla oxå - då kan det vara för sent sen... Turligt nog finns det vissa affärer och mackar, som bistår med gratis muggbesök. *lite fniss*