onsdag 12 augusti 2009

En dag på jobbet

I morse försov vi oss, strömavbrott inatt gjorde våra väckarklockor obrukbara, att min telefon väckte mig i tid ser jag som ett omen.

ELLER var det så att klockorna helt enkelt inte startade efter att tiden stannade? man bara undrar liksom.

Hur som haver så har dagen gått åt till pappers och kundbesök, alltså jag besökte inte papperna utan jag jobbade med informationen i papperna, eller snarare dokumenten som låg på datorn.

Visst är det märkligt hur svårt det är att sammanställa 10 scannade dokument utan att först skriva ut dom!! Vad skall man med datorn till då? Jo det har jag oxå funderat ut.. Face book givetvis. Har via den funktionen fått kontakt med många som jag tänkt på under många år. Kussar lumparkompisar och så vidare.

Vad har detta dravvel med jobb att göra?

Inte ett smack, välkommen till min värld.

Malin och Patric. Kanske det helt enkelt är en blandning.

Inga kommentarer: