lördag 29 augusti 2009

Trubbel

Mitt bloggande går lite trögt, har för mycket - vibbar i min skalle just nu. Bara jobbrelaterade eller snarare företagsrelaterade.

Men hemma går det som smort, Ann-Louise och jag firar 20 år som gifta den 16/9 och ungarna verkar mera arga än less på skolan vilket jag tycker är så mycket bättre:-)

På spelfronten händer det lite. Brothers O Others har två spelningar, en i Oktober och en i November och jag har med mina gammla dansbandsvänner ett gigg i början på Oktober.

Skall klarna hjärnan lite så är jag till baka med full kraft:-)

3 kommentarer:

Pumpan sa...

Äntligen!!!!!!

Truckis sa...

Ett bra recept att slippa få förmycket vibbar i skallen är helt enkelt att inte ta med skallen till jobbet. Jag lämnar alltid mitt innandömme hemma och det går så bra så..det är ingen som märker nått ändå
Hmmmm..Brothers O Others..vad för typ av musik spelar dom ? Namnet låter som en hedrerlig svängig 50-60-70 tals gubbrock..Men å ena sidan så fanns ju "Göingeflickorna" i början på 60talet och inte spelade dom rock för det...""Kära Mor! Så började mitt brev,...osv""
Jag tror att jag ska byta truckbrachen mot musikbrachen och bli demonproducent.

Erik i Bennarby sa...

Tyvärr truckis så är det så att jag inte ens kan göra tvärt om och släppa jobbet när jag är hemma då folk ofta ringer och jag dessutom har problem att lösa.