söndag 15 mars 2009

9 M Bokhylla.

Vi har förvånansvärt mycket böcker och filmer. Jag har gjort hyllor till till det som vanligtvis är kattvind men som vi har öppet. Det vart ca 9 m hylla. Pocket böcker och DVD filmer ställdes upp och sen vart det fullt Resterande böcker är omfördelade och VHS filmer nerpackade.

Kul är det iaf att bygga hyllor, har numera en ganska så komplett samling av snickerimaskiner i form av klyvar överhandfräs och kex maskin, blir så himla fint.

Idag på repet blev det en smärre urladdning från min sida, hoppas att ingen tog för illa vid sig men nu älskar jag dom alla igen. Ibland blir det bara förmycket och det kändes att jag behövde få ur mig det jag gått och samlat på mig. Johan har under två rep lättat sitt hjärta så nu är det bara att vänta och se vem som kommer här näst. Innan vi skildes kändes det som det löst sig men vem vet hur dom andra reagerade.

1 kommentar:

Malin sa...

Oj, vad hände på repet?

Vad duktig du är som bygger och fixar hela tiden!