måndag 16 mars 2009

Elektrolux

Funderade idag över varumärket Elektrolux, vilket fantastiskt bra namn, innefattar allt inom elektronik och dessutom är produkten lyxig, på ett internationellt men enkelt språk som låter som vilket språk som hellst.

Vilket varunamn som skulle slå det har jag inte kommit underfund med under dom timmar jag sprang i lägenheter och injusterade, vilket i sig är så oinspirerade att jag stänger av hjärnan och tänker på annat, tex Elektrolux.

Nu undrar ni säkert om jag inte har något bättre att tänka på? Jo ser ni det har jag haft men jag har redan löst dom problemen.Världsekonomin löste jag redan i Fredags och Miljöförsöringen i Februari, världsfreden knopade jag ihop en lösning på i bilen på väg till jobbet idag.

Varför kvarstår fortfarande problemen frågar ni er säkert nu!

Jo jag har inte kommit fram till hur jag ska förmedla mina idéer.

Gå in på Idas blog och lyssna på en otroligt vacker och sorglig country låt.

Inga kommentarer: