tisdag 12 februari 2008

Katt-astrof

Tja
Våran hund Kevin som är husdjur nr 1 (finns en hög att välja på). Har visat sig inte gilla katter. Han jagar dom så fort han får chansen, dvs när han går ut. Vi flyttade ju förra helgen och i stallet finns inte mindre än fem katter. Han fick tag på en i fredags.. Till XL-vet som är en helt fantastisk man, opererade katten för brock 1050 kr fattigare, skall Kevin betala tillbaka med sin veckopeng..
Tyvärr lyssnade vi inte på Ida som hävdade bestämt att det var fel på katten, jag tror personligen att katter lagar sig själva.

2 kommentarer:

Pidan sa...

Jag känner ju min Speedo :D

Pumpan sa...

Appropå just ingenting.
Jag och namn vet du.
Kan du höra om det är okej att vi spelar in dotterns och min låt i Carina Jarneks studio.Vi har kört den de 4 spelningar du varit borta och den funkar jävligt bra.
Att den ska vara med på albumet vi ska sälja på från scen på spelningar är klart. Eventuellt kommer den även att ligga på singeln vi kommer att skicka till Fjl och liknande danssidor för att spelas i webradio. Detta betyder dock att det ju inte är fråga om nått betalt till oss.
Men förhoppningsvis tycker hon som jag att det ska bli roligt att få sitt verk spelad i radio.