fredag 11 april 2008

Fredag

Märkliga saker händer. Fick idag en flaska Finlandia av en kille jag brukar hyra in när jag behöver hjälp/är uttråkad. Han vet att jag knappt dricker och fram för allt inte blanksprit. hmm Det var väldigt snällt med tanke på att han dessutom inte har så mycket pengar. Skall laga mat strax, vi han inte handla då flickorna kom från Gävle kvart över 4 så vi han precis hämta dom vid stationen. Får bli pannbiff lök och kokt potatis, ville göra lassange efter Patrics prat om den rätten men det visade sig att vi bara hade 5 plattor.

Utlyser här med en liten tävling. Behöver en logga till mitt företag men har idé torka. Får köra med bokstäver så länge men önskar något mera hmmm finkulturelt kanske. Firman heter "Bergefur i Bennarby" och jag gör nästan vad som helst (möjligtvis inte rättstavning) Allt från byggjobb till häst och lantbruks relaterade saker. Den som vinner får en tröja med loggan på.

2 kommentarer:

Pumpan sa...

Beibe är ett bra namn. Hur loggan ska se ut vet jag inte men du ska få dej ett gott skratt och fler besök på din blogg som present av mej. Gå in på Rezar.se och kolla.

Pumpan sa...

Jag glömde att tala om att du ska klicka på din bak. Rezar.se