lördag 12 april 2008

Lördag, en vilodag?

Morsning
Idag är det lördag vilket för dom flesta innebär att ta det lite lugnt. Idag borde jag dra ventilation i en större villa (ej min egen) som jag inte hinner med på normal arbetstid. Fixa ungarnas rum, dvs bygga lite skrivbord och några hyllor. Vad händer, jo jag är sjuk SJUK jag hatar att vara sjuk. Ont i kroppen och nästtäppt. Vaknade kl 9 och kom knappt ur sängen. Det jag gjort idag är minskat till två hål i yttertaket på villan och monterat huvarna, startat pappas moped åt Linus samt fixat lite med firma papper... Även läst Malins blogg och konstaterat att jag inte kan bli polis. Massa kullebyttor och annat. Även konstaterat att den något kränkande mannen Åke lämnat Patrics blogg

Hjäpen med loggan har inte infunnit sig, kanske ska ändra företagsnamnet till Beibe bara. Ett bra namn som väcker många frågor, spec när ägaren får ångest av att tänka på kullerbyttor. Är det någon annan som känner att kraften lämnar kroppen när man är sjuk föresten?? Jag känner mig svag, ingen bra känsla tycker jag.

Men fasligt vad jag gnäller. Jag som vanligen är äckligt positiv.

Hoppas patric fixar så hemsidan http://www.beibe.se/ kommer ut på nätet, finns inte mycket att läsa där men den är på gång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vem har sagt att lördag är vilodag? LÖGARDAGEN - du ska tvätta!

Marieiskogen sa...

Just det- Söndagen är det som är vilodag, sjätte dagen vilade Han...

Kom ihåg det nu, lördag tvättdag, söndag slödag.

Äsch, gör som du vill/ M