torsdag 3 april 2008

Väntans tider

God morgon

Sitter och väntar på hovslagaren så jag kanske avbryter pang på bara. Har änligen bestämt mig för hur jag skall jobba dom närmsta åren, vill inget säga här men det är otroligt skönt att det är gjort. Skall prata med alla berörda inan jag skriver mer. I tisdags repade jag med rezår för första gången på typ 6 månader, var skitkul men tyvärr var inte flickorna med. Kanske lika bra det för jag hade lite att ta igen så nu kunde vi konsentrera oss på bara musiken, Patric den lilla spjuvern är som vanligt lysande och kom med en ny fartig låt som han gjort själv på hedenhöstiden.
I kväll skall det repas med brothers and others, oxå kul men tyvärr är johan i thiland, vilket sätt.. när det är jag som borde vara där, gud vad skönt det skulle vara.
Nu måste jag ut och prata med hovslagaren.. seyou

1 kommentar:

Pumpan sa...

VI VILL VETA!
VI VILL VETA!
VI VILL VETA!
VI VILL VETA!

Taskigt att säga A och sen hålla inne med B:t.