torsdag 3 april 2008

Torsdagen då allt klarnade

Tja
Idag har jag gått från klarhet till klarhet. Var iväg till en arbetsplats och fixade lite med deras ventilation, ibland blir man bara trött. Har varit där massor av gånger men så fort jag åkt ställer någon om det, borde finnas barnlås på prylarna. Åkte sen iväg till Gävle, stannade och tankade i tierp och köpte godis, inte bra då vi hemma lovat att sluta med sådant, hade inte ätit godis på två veckor men det gick inte att stoppa.. Men guuud vad det var gott.

Träffade en av dom som erbjudit mig en bra deal vad gäller arbetet, tackade för erbjudandet men pga att jag har haft det lite tungt för psyket en längre tid så kände jag att det inte var något för mig just nu.. Då lägger han fram en ännu bättre deal och puttar fram det i framtiden, då kunde inte Erik säga nej.. Jag är nu övertygad om att det är rätt beslut från min sida och det känns jäkligt bra, kan dessutom jobba med mitt eget och låta det bli vad jag drömt om.

Vad har jag drömt om ?

Att kunna göra lite av varje samtidigt som jag kan hålla kvar mitt eget yrke, att kunna jobba för att gården skall få lite inkomster och utveckla mina idéer om någon form av musik verksamhet.

Inget rep med brothers and others pga att lillebror var sjuk, Johan borta så då var det inga kvar nästan. Fixade lite med garderoberna i vårt sovrum och packade spel väskan med lite spelkläder. Skall ju spela med rezår för första gången på länge i morgon, skall bli riktigt kul..

Inga kommentarer: