onsdag 30 april 2008

God morgon

God morgon på dig.

Idag är det sista April, för 25 år sedan så började färden mot någon folkpark snart. Idag är jag hemma och tagit sovmorgon för jag ska spela i Öregrund ikväll, kul spelning men tråkigt att vara från familjen en sådan här dag. Skall ut med Brothers and Others, det var ett tag sedan, tror vi spelade på Lucia sist. Vi har ju inte jagat så aktivt och är lite gröna på marknaden ännu. Är ju ute och spelar med www.rezar.se i mellanåt oxå så man får lite egopåfyllning ibland. Alltid kul att stå på scenen. Spelade på Slottet för precis en vecka sedan..... Gud vilken hemsk spelning. 320 gäster 10 som dansade i en sal stor som en fotbollsplan och bara snäppet lägre i tak än att vara utomhus, resten stod i dörrhålet och tittade. Kul syn iofs.
Till maten var det halvråa ankbröst med apelsinsås, var tvungen att tycka det var gott för jag var så in i bomben hungrig men så här i efterhan skulle jag nog käkat en pizza iaf.

Något har hänt med min skruvade hjärna, jag som i åratal varit Ford /Volvo freak tittar helt allvarligt på bilar som Subaru, Kia och Hyundai. Dom har himla bra vikter på dragkroken och jag måste erkänna att jag tror dom har väldigt hög kvalitet. Förmodligen lika roliga att köra som att lyssna på Han Rainfelt men ändå.

Nu skall jag upp och fortsätta med toan uppe.

Ha en bra sista april och planka inte in på någon folkpark, dom behöver sina inträden dom

Hmmmm

erik

2 kommentarer:

Pumpan sa...

Hoppas det gick bra på toan och att spelningen blev lyckad.

Erik i Bennarby sa...

Spelningen gick sådär och toan är fortfarande inte klar.