onsdag 9 april 2008

Jävla snö.

God kväll.
Hade fått igång mina vårkänslor lite, sommartiden gjorde sitt till. Lite ljusare på kvällarna och lite gladare blir man när det börjar bli grönt, funderar på om man egentligen är gjord för det här klimatet. Hur som helst så hade jag börjat se fram mot att städa på gården, få lite sommarfint, fixa lite med trädgården och så där. Så kommer den här jävla förbannade piss-snön. Önskar att man bodde på Bahamas eller nått. I med fyrhjuls driften så bilfan drar någon decliter till fast man får köra mycket saktare... Enda ljusningen är att jag iaf inte lagt på sommardäcken.

Övrigt då. Jo har börjat jobba för min egen firma, myckat återstår att göra. Logga tex, har någon något förslag? Har tänk mig nått med en sån där vinghäst eller kanske ett instrument, absolut inget med teknik eller så..

Jobben rullar in och jag har en ganska gedigen kalender som är ofakturerad.. Måste bara fixa faktura programmet. Och du Patric, det blir bättre jag lovar:-)


Med önskan om bättre väder

Erik

2 kommentarer:

Pumpan sa...

Sådär ja!
Ser fram emot nästa inlägg

Malin sa...

Håller med! Blir så sur på den här förbannande jävla skit-snön! Nu ska våren komma, har faktiskt köpt ny vårjacka ju.. :-)

Spännande med firman, ser fram emot att höra hur det går.

Lite praktisk info dådå.. Huset är på väg att bli sålt. Om allt går vägen skriver vi kontrakt på tisdag. :-D

På måndag kommer dom från Kretsloppet och hämtar grejjer. Så blir vi av med lite av allt det som står i garaget.

Glöm för bövelen inte att boka in att jag och Jenny har fest den 17 maj! :-)