söndag 25 januari 2009

Kort Söndag

Varför är helger så korta. Lördagar brukar gå åt till att vila en stund och sedan göra något nyttigt. Söndagar går nu mera till rep med Brothers and Others. Det är så jäkla kul att repa men det spräcker liksom Söndagen så jag repar hellre Torsdagar som vi ska göra.

På tal om B and O så fick vi förfrågan om en spelning den 7 februari... Den enda dagen jag inte kan. Rezår frågade mig i December om jag kunde vicka och jag sa ja så nu kan vi inte:-(. Inte så roligt även om det skall bli kul att spela med Rezår gänget igen, även om det bara är en kväll.

Idag så skulle jag fixa med Modeon, bromsarna är dåliga och jag böt fram och sedan skulle jag och lilla frun lufta.. pssssssss sa det så gick en bromsslang av. Otur tänkte jag men kom på att det var en jäkla tur eftersom bilen faktiskt stod still och inte var på vägen någon stans..

1 kommentar:

Pumpan sa...

Just ja! Va kul. Hmm det var nog därför jag fick en pärm av Leffe när jag tänker efter.