lördag 24 januari 2009

Lördag

Idag skall familjen till Gävle och Valbo för att fylla sitt hästprylförråd med hästprylar (skyddsväst och annan säkerhetsutrustning). Jag vill inte åka med, måste fixa bromsarna på mondeon men tittar man ut ser det inte ut att vara direkt meckaväder. Har ju ett lider att vara i men där finns ingen värme.

David Hellenius är så jäkla kul, programledaren i Let´s Dance. Har sällan hört någon vara så kvick i sina repliker, som när han sa till Blondinbella "det här är inte fröken Sverige". Förra fredagen satt hela familjen och skrattade gott åt denne galning.

Varför detta osammanhängande flöde av bokstäver och ord?

Jag var inte riktigt genomtänkt när jag satt mig framför burken.

Finns mycket att blogga om men jag kunde liksom inte bestämma mig.

Tex Borgarnas skattesänkning= var frisk och jobba då får du mindre skatt annars var sjuk och döööööö svält döden.

Eller kanske att vårdplatserna i Sverige har halverats på 16 år??? är vi friskare starkare och färre sedan -93???

Eller kriget i Israel..

Eller barn som mobbas i skolan.

Eller ......

I morgon skall jag repa, det ska bli jättejättejätte kul

Inga kommentarer: