lördag 1 mars 2008

Fredagskvällen

Efter förra inlägget måste jag rensa hjärnan lite.

Fredagskvällen vart så här.
Vi spelade in Så ska det låta och tittade på Let´s dance. Gillar Karl-Petter men tycker inte om han snickaren. Dom andra är helt ok enligt mig. Mattina har vuxigt och hon som dansar med snickaren är skitsnygg.. (välkommen in i min röriga hjärna)

Så ska det låta tittade vi på i morrse.. Ett märkligt program. Dom som är med kan bli sågade eller höjda till skyarna.

Liten erik recention:

Sonja. Vilken häftig kvinna, vilken röst och vilken glädjespridare.Stort +
Maria. Vet sina begränsingar och har en egen sångstil.. +- noll
Danny. Började väldigt långt ner och sjönk ännu mer. Killen kan ju sjunga, inget tal om det.. MEN ingen känsla alls, tror inte han hade en falsk ton på hela kvällen men heller ingen egen tolkning eller känsla i det han gjorde. -
Killen so tävlade med Maria. Vi satt och funderade på vad han gick på. Sjöng bra men vissualiserade ännu bättre, kollade honom när maria sjöng och han var sjukt rolig. +

Med andra ord
Sonja Stort +
Maria +-nolla
Danny Stort -
Killen bredvid Maria +

Vad tyckte ni?

3 kommentarer:

Pumpan sa...

Tycker samma som du, fast bäst är nog Peter

Malin sa...

Kan inte säga någonting om något av programmen eftersom jag inte tittade. :-)
Men OM jag hade tittat skulle jag tro att Så ska det låta hade varit bäst!

Pidan sa...

Håller med dig om Danny.. ingen känsla men nog kan han sjunga och trots att jag inte gillar dessa smo killfjantar som låter och ser ut likadant så gillar jag Danny.. Men man ska höra honom på skiva eller radio och inte kolla på'n..