söndag 2 mars 2008

Kraftlös

Känner mig helt kraftlös, även igår kändes det så.... ajajaj inte bra. Trött i ögonen och vill bara sova, måste vara vädret.

Vad har då erik fått gjort idag.
Förmiddagen började med långlaten, låg i sängen till 0930. Upp och åt frukost för att sedan dammsuga nedervåningen samt torka alla golven nere. Åkte iväg till en granne och fixade med hans ventilation, gick sådär eftersom dom fläktar jag hade var för stora så hans tyristor räckte inte till.

Var iväg till Tierp för att fira en systerdotters 26 års dag huuuuu vad tiden går. Köpte med oss kinamat för att det är lite kul med variation på husmanskosten.

Hemma igen tog det stopp.. Hängde lite tvätt och stoppade in en ny.

Varför går det så tungt??

En kul sak var att det ringde en försäljare från Fortum och ville sälja el till oss, vi skulle spara minst 4000 kr om året på det. Jag loggade in på Vattenfalls sida och konstaterade att om jag band avtal där på 6 månader så sparade jag ytterligare 400 kr hehehe det är kul att knäppa försäljare på näsan. Tackade henne så mycket och hoppas hon läser på bättre nästa gång.

Hemma har dom varit duktiga, skrivit matlista för två veckor frammåt med recept från viktväktarna, äntligen ska vi ändra stil. Startskottet för fläskjakten har börjat.
I slutet av bygget har det blivit mycket snabbmat och det har satt sina spår, vi var ju inte direkt trådsmala när vi började.

Nu satsar jag stenhårt för att ha Bennarbys snyggaste manliga överkropp i sommar. skall sola solarium samt fettsuga ränder så jag får tvättbräda. Måste även träna på att strutta samt gå med apelsin i armhålorna, kanske till och med rycka alla mina fem hårstrån från bröstkorgen.

Nu äntligen återvänder kraften i mig..

2 kommentarer:

Malin sa...

Haha, du är för rolig du! "Gå med apelsiner i armhålorna" HAHA!! :-D

Pumpan sa...

Inte undra på att du är kraftlös, helgen är till för att villa fattar du väl "knäppskalle".