torsdag 25 september 2008

Dagens rep

Idag spelade vi in några av våra låtar utan keyboard för att nya keyboardisten ska kunna repa in dom. Utan keybord blir det intressanta med två glada gitarrister tutande med rösten introt till tex the final coutdown eller Gyllenetiders leva livet. Hur som helst tyckte vi nog alla att det svängde ganska bra med tanke på att det är väldigt tomt när den pianoklinkande mannen saknas.

Vi önskar Patric lycka till med inträningen och dessutom den keyboardist som skall spela med oss den 15 nov då inte Patric kan och Kalle inte vill, Kalle har dock lovat att ställa upp om det skiter sig fullständigt

4 kommentarer:

Malin sa...

Hallå där!
Nu måste jag se om jag förstått det här rätt. Calle har slutat i bandet och den nya heter Patrik? Fast Patrik ska inte spela den 15 november utan det ska.. ?
Vem är Patric?
Och den 25 november är alltså Tobo-festen, eller är jag ute och cyklar?

Jag hänger inte med i svängarna och det är såå störande! *s* Jag menar, jag är ju mer eller mindre bandmedlem eftersom det är jag och Jenny som ser till att folk dansar. :-) Utan oss skulle ingenting funka.. :-D

Pumpan sa...

Håller med föregående talare. Undrar vad Brothers & Others skulle vara utan Jenny och Malin.

Nu när jag har smörat för bandets 2 fans så tänkte jag presentera mej.

Det är jag som är Patric, även Pumpan kallad.

Ja, det var väl det jag hade att komma med.

Hejdå!

Malin sa...

Tack Patric, för den utförliga presentationen! ;-)

Men eftersom du smörat så bra är du klart godkänd som bandmedlem! :-D

Erik i Bennarby sa...

Skall vi reda upp lite frågetecken kanske?

Patric var redan bokad när han blev tillfrågad av oss. Är ingen bra anledning egentligen men tokigt vart det.

Den 8 Nov skall vi spela i Tobo folkets hus, jag broder och Johan. Matti är bortrest då.

Och roddare, groupis och bakdansare informeras sist.