söndag 8 februari 2009

En spännande berättelse

När vädret ser ut så här så går man ut en stund för att skotta
















Efter att ha tänkt länge och med mycket möda så är det här början på en lång lång dröm















Hela familjen är samlad vid ugnen för att beskåda detta mästervärk (var egentligen själv)















Så här är alltså resultatet av mina hallonbilar/saltlakrits kakor, dom är precis så goda som dom ser ut.



Fast sanningen är att min kära hustru står för dom andra fyrtioelva sorterna som inte alls får samma uppmärksamhet fast dom är precis lika goda....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Måste säga att jag är rätt nyfiken på dessa kakor!! Är det ett hemsnickrat recept?? Spara en till mig!! Kommer på fredag har jag tänkt mig.... Hoppas det är OK??
Svärmora

Erik i Bennarby sa...

Mitt eget recept kan man säga, visst går det bra på fredag.