söndag 8 februari 2009

Rezårspelning

Igår var jag och vickade med mina gamla dansbandskompisar i Rezår. Dom hade en väldigt spelfylld höst och har i år redan gjort ett antal spelningar. Märks på dom att dom har mycket mera rutin, tjejerna sjöng som dom aldrig hade gjort annat i hela sitt liv och deras schenspråk var fantastiskt. Patric sjöng låten "en runda i baren" med tjejernas doa gav mig rysningar i hela kroppen. Min egen insats var jag jäkligt nöjd med förutom i mitten då jag fetvurpade ett par gånger, förstod inte riktigt Leffes papper och så var jag lite ovan kanske men i det stora hela var jag helnöjd och hade skitkul. Kul var det inte att komma hem 05:15 efter en körning i kräksnöande.

Att Rezår skall dela på sig gör mig konfundersam, något som är så pass bra för att vara ett hobbyband är svårt att hitta, dela på sig föresten 4 av dom lägger musiken på hyllan om jag fattar rätt.

Tack kära Rezårister för en bra kväll

Kolla gärna deras gigrapport författad av Ingela

2 kommentarer:

Rezår sa...

Tack själv!
Du var kanon igår.

Anonym sa...

Tjena Erik the King! Kul att lira med dig i går! Tack! Tack! Vi möts igen.......