söndag 15 februari 2009

Lördagen


På lördagen var det lite kalas hemma och denna
enkla och helt hemgjorda kak buffe var vad som bjöds på. Även en ridtur förr Anki och fyrhjulingskörning för andra.













Senare så for jag iväg till Gävle och Mingel & Bar föra att spela med Rezår. Stefan och Ingela här bredvid var precis så här glada hela kvällen.











Själv led jag av div krämpor som ont i huvudet men som tur var hittade jag Alvedon i min spel väska och sen var humöret på topp.

Broder och Annika var med som observatörer men
jag har en känsla av att dom observerade lite oftare i baren än själva spelningen, titta bara så suddig Annika redan innan vi gick på.
Det var förövrigt flera suddiga bilder som tyvärr inte gick att använda.

Spelningen i övrigt var riktigt rolig, fullt ös hela kvällen på golvet och Gävleborna visade sig från sin bästa sida

Flera bilder finns på den här sidan.

Inga kommentarer: