lördag 6 december 2008

Dansbandskampen

Idag var det svårt.

Jonas Näslund och hans gäng var urtråkiga, frontgubben var slemmig och alldeles jätte konstig.

Zlips var ett bra band men jag förstod aldrig Melissas stil?? Hörde inte vad hon sjöng och det var inte så kul ett titta på. Musikaliskt tyckte jag det funkade.

Shake var för jäkla bra, hade gåshud när dom sjöng klassikern. Tjejen var helt fantastisk.

Scoots har jag aldrig gillat men dom är bra och det är riktigt snyggt det dom gör men i dag var det inte bra, sången stämde liksom inte med musiken.

Larz Kristerz är för jäkla svängigt och bra, första låten vart jag tveksam på men deras boggie woggie komp äär sååååå underbart.

Om jag fick bestämma idag så

Larz Kristerz och Shake.

Läs mer på aftonbladet
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/dansbandskampen/article3936628.ab

Min för....ande dator vill inte vara lika snabb som jag idag, vilket säger en del om burken. Vet inte vad som är tokigt men något är det.

Inga kommentarer: