lördag 6 december 2008

Lördagsgöra

Om man gör lite på huset varje dag så minskar saker att göra ganska så snabbt.

Idag har jag monterat underskåpsbelysning i köket, jag har fogat mellan bänkskivan och kaklet och jag har oljat in bänkskivorna igen.

Här skulle man då kunna skriva en lista på vad som är kvar, tex att det saknas ca 600 meter list men det tänker jag inte göra för det är lätt nedslående.

Istället tänker jag förbanna vädret som krypit upp över noll, vi bor i en swimming pool av lera snart och jag önskar hetare än någonsin att det vart kallt.

Vägföreningsmötet i morgon kommer att bli spännande men jag hoppas byborna förvånar mig och går man ur huse för att hjälpa till med att få ordninge på det vi har istället för väg. Orförande Erik kommer att använda all sin charm för att lyckas:-)

Inga kommentarer: