torsdag 4 december 2008

Kul

Hej på er.

Fick frågan om jag kunde vicka i Rezår 7 februari, klart jag kunde. Vart riktigt glad. Jag slutade i rezår för jag tyckte inte det gav så mycket längre men jag saknar att spela med dom. Skall bli riktigt kul att göra ett litet gästinhopp.

Det går riktigt bra för dom så man undrar om det känns någon skillnad när musiken börjar rulla, dom har ju gjort typ 10 spelningar på lika många veckor och det är mycket för ett hobbyband.


Så kära rezårare vi syns några rep innan den 7:e februari.


Vänligen

Erik

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Erik.
Det var bra att du kunde vicka för mig. Landar ju samma kväll 21:35 på Arlanda.
Om du behöver pärmen är det bara att säga till....Leffe

Anonym sa...

Tjena Erik! Skall bli kul att lira ihop igen.

Erik i Bennarby sa...

Hej Leffe
Ja tack det skulle förenkla ganska mycket.

Tror det bör en liten bloggare i dig, dax att kliva fram i ljuset:-)

Hej Stefan

Absolut, det är väl ingen som nypigt dig i stjärten på ett tag:-)