fredag 12 december 2008

Idol

Har funderat under veckan vem jag vill ska vinna idol?

Kevin är otroligt duktig och har en smittande personlighet, många röster höjs mot att han varit med i schlagerfestivalen på Malta men jag tycker nog inte att det har med saken att göra, i Sverige är han ju okänt.

Allis då. Charmig liten flicka som är duktig på att sjunga. Hon nyper av ord för tidigt och hon glömmer texter men jag tror att om man väntar ett år eller så kommer hon nog att vara väldigt väldigt bra.

Jag tror jag röstar på Anders Bagge..

En spelkompis ringde nyss och sa att han åker till Thailand i morgon. Hux flux bara i går visste han inte det:-) lite avundsjuk blir jag allt. Två veckor i solen.

Nu är det dax för matlagning och sen käka efter idol med en godisskål. Broder och Johan är på plats med familjerna.

I morgon ska vi iaf äta julbord och det ska bli helt underbart.

Inga kommentarer: