tisdag 16 december 2008

Melodifestivalen

SVT säger sig inte hitta en programledare till melodifestivalen, ren och skär lögn, dom har ju inte frågat mig ännu.
Jag tror faktiskt att jag skulle vara en klart urusel programledare men det kan ju inte dom veta heller. Trots alla gånger jag stått på en scen så är det fortfarande läskigt att stå där själv.

Denna nyhet stod på aftonbladets nätbilaga, tror dom börjar få lite att skriva om nu när idol är slut och stjärnor på is är oxå slut om jag förstått det rätt. Larz Kristerz tar ju hem segern nästa vecka så vad ska dom då skriva om?

Idag har tandtrollen varit snälla, sov hyfsat inatt och det tror jag hjälpte:-)
Nu skall jag fixa käket, ungarna är i stallet och frugan är på ingående.

Körde precis stavningsprogrammet,ordförslag på frugan (som uppenbarligen inte finns med) är bla fruktan... hmmm undrar om det är meningen eller en froidiansk felsägning.

Inga kommentarer: