tisdag 2 december 2008

Neggon

Det finns bland oss en hop personer som är extremt negativa och gillar att göra sig hörda. Detta är ett känt faktum och i idrottsvärlden använder man dessa till att peppa stämningen genom en mix av extremt positiva personer, detta lärde jag mig på en föreläsning av Leffe Bork tror jag han heter, Brynäs tränaren ni vet.

Men vi som inte kan eller har möjligheten att mixa som vi vill då??

Oftast så sänker dessa personer, arbetsmoralen eller festglädjen ganska mycket och det jag har märkt är att dom vill även efteråt göra sig hörda.

Nu skall jag ut på hal is med påståenden som jag inte vetenskapligt har belägg för.

Dessa människor innehar ofta en ganska hög position men kommer aldrig ända fram.
Dessa människor har många ja sägande bekanta men inga riktiga vänner.
Dessa människor gör sig hörda genom att vara negativa och vältaliga vilket innebär att ingen törs säga emot dom för man kan inte riktigt motivera sin positiva inställning.
Dessa människor skrattar åt skämt, men bara om dom tjänar på det själva.


Ja jag tror vi råkat ut för en sådan nyligen.

Tycker egentligen väldigt synd om dom för dom måste ju alltid ha saker att vara besvikna över och dom kan ju aldrig ha riktigt roligt.

I detta inlägg stavade jag människor fel på 3 olika sätt... Kan inte fatta hur min hjärna är skapt. Måste vara någon felinställning i självaste grundbulten. Tack gode gud för stavningsprogram.

1 kommentar:

Pumpan sa...

Vilken fin blogg du har fått.
och så många visa ord det står i den.
Inte så illa pinkat för att vara gjord av en man med en felinställning i grundbulten.