måndag 15 december 2008

Tandvärk och lampinköp

har sedan några dagar haft tandvärk, alla som känner mig vet att jag är en otrolig optimist så jag har gått och väntat på att det skall gå över. Idag fick jag krypa till korset och ringa tandläkaren, skall dit på onsdag så det är bara att bita ihop, eller ja kanske inte bita ihop men iaf äta allt i värktabletter som finns i huset. Som tur är är vi rustade med både Tradolan och Nobligan.

Mitt i mina tandplågor har vi försökt hitta lampor, saknar lampor i köket, glasverandan nere och uppe, trapphallen, groventrén (3st) och toaletten. Saknar även en lampa i vårat sovrum och div skomakarlampor till fönster runt om i huset.

Men jävlar vad svårt det är, plafonder och spottar är det som finns att få tag på. Snygga finns det ju men då kostar dom typ 3000kr och om du räknar efter så blir det typ 20000:-

Nu skall jag svälja ner två nobligan och en tradolan och som förstärkning två alvedon.

Inga kommentarer: