onsdag 17 december 2008

Julbordsblunder

Hej på er

Är ni ute efter något som skall muntra upp er så läs enbart detta om ni är skadeglada.

Idag skulle vi ha möte på jobbet för att framåt kvällningen åka till Falun far att äta julbord och titta på buskis teater.

Jag for iväg till tandläkaren i morse för att åtgärda en värkande tand. Den mycket trevliga tandläkaren sa att hon var tvungen att dra ut tanden bredvid den onda tanden pga av infektion mellan tandrötterna (hur hon nu kunde veta det?). Sagt och gjort så tröck hon i mig 3 bedövningssprutor och sen drog hon, och hon drog och till slut fick hon ut den.

Ta en alvedon när bedövningen slutar verka... Kyss karlsson. Inget julbord för Erik inte, kommer precis från akuten där jag fick några starka värktabletter för att döva smärtan tills i morgon.

Något kul mitt i allt elände var att min favorit sköterska Solweig var där och berättade om ett hästinköp hon gjort i USA. Jag som är måttligt förtjust i just hästinköp vart lite avundssjuk.

Tills vi hörs igen

Ha en bra kväll och mycket nöje med Bonde söker fru.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars dig Erik!! Tur i oturen att inte tandeländet började bråka mitt i julhelgen i alla fall... Krya på dig!